To słowa młodej artystki, której dzieło można podziwiać na etykietach słoików z miodem firmy Mazurskie Miody. Maja ma 14 lat i jest laureatką konkursu na „Miodową etykietę”
– Cześć ! Mam na imię Maja i bardzo się cieszę , że moja etykieta wygrała konkurs. Zależało mi, aby przypomnieć wszystkim jak ważną rolę odgrywają pszczoły dla naszego świata. M.P.
Konkurs to ukłon w stronę wszystkich, którzy są świadomymi obserwatorami przyrody i chcą mieć swój wkład w ratowanie ekosystemu, szanują rolę pszczół oraz kochają miód i produkty pszczele. Ten artystyczny apel porusza serca, uczy uważności i odpowiedzialności za naszą planetę tym bardziej, że jest głosem młodego pokolenia. Dzięki wdrożeniu etykiety do regularnej linii produkcyjnej, apel Mai ma szansę dotrzeć do wielu domów.
– To ważne wydarzenie dla naszej rodzinnej firmy. Mazurskie Miody aktywnie działają w obszarze edukacji ekologicznej, której celem jest podnoszenie świadomości konsumenckiej i budowanie zbiorowej odpowiedzialności za nasz ekosystem. Jesteśmy pszczelarzami od pokoleń i naszą misją jest uwrażliwianie społeczeństwa na postępującą degradację środowiska naturalnego, co bezpośrednio wpływa na jakość życia naszych małych zapylaczy. To one zapewniają różnorodność biologiczną i de facto są jedynymi zwierzętami, które produkują żywność jadalną dla ludzi. – mówi Beata Piasecka – Sasin, dyrektor zarządzająca MM.
Miody z projektem Mai, którą z wielkim uznaniem przyjęliśmy do naszej pszczelej rodziny dostępne są w sklepach LIDL – współorganizatora konkursu.