📞 Kontakt z Działem Handlowym: +48 602 606 287

REGULAMIN KONKURSU “STWÓRZ ETYKIETĘ NA MIÓD” z dnia 30.09.2024 r.

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, pamiętaj o niezbędnych załącznikach:

Pliki zapisane są w formacie PDF – większość komputerów powinna sobie z nimi poradzić, jednak w przypadku problemów z ich otwarciem, pobierz bezpłatne oprogramowanie Adobe Acrobat Reader. Przed przystąpieniem do konkursu, koniecznie zapoznaj się z poniższym regulaminem.

REGULAMIN KONKURSU “STWÓRZ ETYKIETĘ NA MIÓD”
(„Regulamin”)

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w konkursie „Stwórz etykietę na miód” („Konkurs”).
2. Organizatorem konkursu jest Bogdan Piasecki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mazurskie Miody Bogdan Piasecki z siedzibą (stałym miejscem wykonywania działalności gospodarczej) w Tomaszkowie (ul. Pszczela 10) koło Olsztyna (kod:11-034 posiadający wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, posiadający NIP 7390403004 i REGON 004458279 („Organizator”).
3. Konkurs ma na celu wybranie pracy plastycznej przeznaczonej do publikacji na etykiecie słoików z miodem – „Polski miód pszczeli wielokwiatowy o pojemności 650 ml” – produkowanym przez Organizatora i dystrybuowanym w sklepach sieci Lidl Polska.
4. Konkurs organizowany jest w okresie od dnia 30.09.2024 roku do dnia 27.10.2024 roku na terenie Polski.

§ 2
UCZESTNICY KONKURSU
1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby, które ukończyły 10 rok życia, które posiadają miejsce stałego zamieszkania na terytorium Polski („Uczestnik”), za które oświadczenia oraz zgody wymagane przez niniejszy Regulamin składać będą ich przedstawiciele ustawowi.
2. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne i całkowicie dobrowolne.
3. Poprzez przystąpienie do Konkursu Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu określone w Regulaminie.

§ 3
PRZEBIEG KONKURSU
1. Udział w Konkursie polega na przygotowaniu pracy plastycznej („Praca Konkursowa”) w postaci projektu etykiety, która zostanie zastosowana na etykiecie słoików z miodem – „Polski miód pszczeli wielokwiatowy o pojemności 650 ml” -” – produkowanym przez Organizatora i dystrybuowanym w sklepach sieci Lidl Polska. Zwycięska Praca Konkursowa zostanie opublikowana na etykiecie słoików z miodem do 17.03.2025 roku.
2. Praca Konkursowa może być wykonana dowolną techniką plastyczną (w tym: kredkami, mazakami, farbami, w formie wyklejanki, kolażu, wycinanki lub komputerowo w finalnej wydrukowanej formie papierowej).
3. Praca Konkursowa powinna mieć wymiar/format zgodny z szablonem/wykrojnikiem dostępnym na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.mazurskiemiody.pl w zakładce „Konkursy”.
4. Praca Konkursowa musi być przygotowana specjalnie na Konkurs oraz wcześniej niepublikowana.
5. Każdy Uczestnik może przygotować tylko jedną pracę na Konkurs.
6. Do Pracy Konkursowej należy dołączyć jej zdjęcie wykonane w rozdzielczości minimum 300 dpi nagrane na płytę CD/ DVD lub pendrive, zawierającą imię i nazwisko, wiek Uczestnika oraz jej tytuł. Prace anonimowe nie będą brały udziału w Konkursie.
7. Przesyłając Pracę Konkursową w formacie, o jakim mowa w ust. 6 powyżej należy dołączyć
w formie papierowej następujące dokumenty, których przesłanie jest warunkiem udziału
w Konkursie:
a. formularz zgłoszeniowy,
b. zgody przedstawicieli ustawowych na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie
z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r.) w obrębie organizowanego Konkursu,
c. oświadczenie przedstawicieli ustawowych o akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu, w tym o udzieleniu Organizatorowi licencji do Pracy Konkursowej, dostępne do pobrania i uzupełnienia na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.mazurskiemiody.pl w zakładce „Konkurs”.
8. Praca Konkursowa nie może naruszać prawa, praw osób trzecich ani dóbr osobistych osób trzecich. Nie może też zawierać treści powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe, obrażających uczucia innych osób, w tym również uczucia religijne, przedstawiających przemoc, naruszające prawo do prywatności, zawierających materiały chronione prawami wyłącznymi (np. prawami autorskimi) bez zgody uprawnionych.

§ 4
1. Prace Konkursowe należy przesyłać w okresie od dnia 30.09.2024 roku do dnia 15.11. 2024 roku na adres: Mazurskie Miody Bogdan Piasecki, ul. Pszczela 10 , 11-034 Tomaszkowo z dopiskiem ”Konkurs”. W zakresie dotrzymania ww. terminu decyduje data wpływu Pracy Konkursowej do Organizatora.
2. Prace Konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów:
a. Tematyka: ekologia, działania i akcje na rzecz ratowania pszczół.
b. Pozostałe: estetyka pracy, forma wykonania
3. Komisja konkursowa złożona z pracowników Organizatora wyłoni jedną najlepszą Pracę Konkursową oraz wyróżni pięć kolejnych najlepszych Prac Konkursowych.
4. Rozstrzygnięcie Konkursu (opublikowanie wyników) nastąpi w dniu 30.11.2024 roku na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.mazurskiemiody.pl w zakładce „Konkursy”.

§ 5
NAGRODY
1. Nagrodami w Konkursie są:
a. Nagroda główna: autor zwycięskiej Pracy Konkursowej otrzyma nagrodę rzeczową ufundowaną przez Organizatora w postaci hulajnogi elektrycznej marki XIAOMI Electric Scooter 4 Lite (2nd Gen) 25km 300W 10″ Czarny, o wartości 1249 zł.
b. zestaw 4 miodów pszczelich marki Mazurskie Miody w postaci boxu prezentowego
o łącznej wartości 100 zł oraz kartę podarunkową na zakupy w sieci sklepów Lidl Polska
o wartości 500 zł.
c. Nagroda dla pięciu wyróżnionych Uczestników: autorzy wyróżnionych Prac Konkursowych otrzymają karty podarunkowe do Lidl Polska o wartości 250 zł każda oraz zestaw 4 miodów pszczelich marki Mazurskie Miody w postaci boxu prezentowego o łącznej wartości 100 zł.
2. Laureatowi nie przysługuje prawo wymiany nagród na gotówkę. Laureatowi nie przysługuje prawo przeniesienia prawa do uzyskania nagrody na osoby trzecie.
3. Laureat może zrzec się nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda. W przypadku zrzeczenia się, nagroda przepada bez prawa do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Organizatora. W takim wypadku nagroda decyzją Organizatora może zostać przekazana kolejnemu Uczestnikowi, który spełnia kryteria przyznania nagrody.
4. Jednemu Uczestnikowi Konkursu może zostać przyznana tylko jedna nagroda.
5. Wydanie nagrody nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi, a podatek od wygranej nagrody pokryje Organizator.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku niepodania bądź podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której Organizator nie został poinformowany lub
w przypadku niespełnienia przez Uczestnika warunków, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawidłowych danych przez Uczestników, w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiającą odszukanie Uczestnika, któremu przyznano nagrodę.
8. Przedstawiciel ustawowy Uczestnika zobowiązany jest do podpisania protokołu odbioru nagrody wygranej przez Uczestnika konkursu.

§ 6
PRAWA AUTORSKIE
1. Zgłaszając Pracę Konkursową do Konkursu Uczestnik oświadcza, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do nadesłanej Pracy Konkursowej.
2. Uczestnik będący autorem zwycięskiej Pracy Konkursowej z chwilą ogłoszenia wyników Konkursu udziela Organizatorowi nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie, czasowo
i ilościowo licencji niewyłącznej na korzystanie z Pracy Konkursowej. Licencja zostaje udzielona na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili jej udzielenia, w tym
w szczególności, w zakresie:
a. utrwalania i zwielokrotniania Pracy Konkursowej każdą techniką, w tym m. in. drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń co do ilości i wielkości nakładu, w tym na etykiecie słoików
z miodem – „Polski miód pszczeli wielokwiatowy o pojemności 650 ml” – produkowanym przez Organizatora i dystrybuowanym w sieci sklepów Lidl Polska,
b. wprowadzenia do pamięci komputera,
c. nagrywania na urządzeniach służących do wielokrotnego odtwarzania za pomocą nośników obrazu, nie wyłączając nośników cyfrowych i/lub optycznych, w tym powielanie, rozpowszechnianie i odtwarzanie Pracy Konkursowej, a także innego jej używania zgodnie z postanowieniami Regulaminu,
d. wprowadzenia do obrotu, rozpowszechniania i dzierżawy, najmu, użyczenia, elektronicznego udostępnienia egzemplarzy oraz ich kopii, nie wyłączając wykorzystania techniki multimedialnej,
e. rozpowszechniania Pracy Konkursowej poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie, telewizji, oraz na przygotowywanie na swoje potrzeby, w szczególności na obróbkę redakcyjną i komputerową,
f. dokonywania opracowań Pracy Konkursowej, w tym prawo dokonywania obróbki komputerowej oraz wprowadzania zmian i modyfikacji Pracy Konkursowej,
w szczególności ze względu na wymogi techniczne związane z określonymi powyżej sposobami rozpowszechniania Pracy Konkursowej, jak również rozporządzania
i korzystania z takich opracowań i zezwalania na rozporządzanie i korzystanie z takich opracowań.
3. Licencja, o której mowa w ust. 2 powyżej uprawnia Organizatora do udzielania podmiotom trzecim sublicencji na ww. polach eksploatacji.
4. Uczestnik będący autorem zwycięskiej Pracy Konkursowej upoważnia Organizatora do decydowania o oznaczeniu, sposobie oznaczenia lub braku oznaczenia Pracy Konkursowej.
5. Uczestnik wyraża zgodę na publikowanie i rozpowszechnianie następujących danych: imię, nazwisko, wiek, informacji o otrzymanej nagrodzie oraz Pracy Konkursowej na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.mazurskiemiody.pl w zakładce „Konkurs”.
6. Uczestnik Konkursu zwalnia Organizatora oraz inne podmioty współpracujące przy organizacji Konkursu z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu opublikowania przez Organizatora nadesłanej przez Uczestnika Pracy Konkursowej, a w przypadku pokrycia przez w/w podmioty jakichkolwiek roszczeń osób trzecich w tym zakresie, Uczestnik zwróci im równowartość tych roszczeń oraz ureguluje wszystkie inne związane z tym faktem koszty. Ponadto, w takiej sytuacji Uczestnik podlega dyskwalifikacji z Konkursu i zobowiązana jest do niezwłocznego zwrotu przyznanej przez Organizatora nagrody.

§ 7
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych będą przechowywane
i przetwarzane przez Organizatora zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej „RODO”.
2. Administratorem danych osobowych Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych, jest Organizator. Dane kontaktowe Organizatora zostały wskazane w § 1 ust. 2 niniejszego Regulaminu.
3. Organizator powołał inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować pisemnie na adres Organizatora wskazany w § 1 ust. 2 niniejszego Regulaminu oraz elektronicznie pod adresem e-mail:info@mazurskiemiody.pl
4. Organizator będzie przetwarzać dane Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych w celu:
a. przeprowadzenia Konkursu, w tym przekazania nagród laureatom, opublikowania nazwisk laureatów na stronie internetowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
b. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Organizatora tj. do rozpatrzenia, wniosków oraz odwołań, ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
c. wypełnienia spoczywających na Organizatorze obowiązków prawnych wynikających m.in. z ustawy o rachunkowości, związanych z przechowywaniem dokumentów księgowych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach określonych w ust. 4 dane osobowe Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych mogą zostać przekazane podmiotom lub organom, którym Organizator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe laureatów mogą zostać przekazane do Lidl sp. z o.o. sp.k. na podstawie udzielonej przez Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych zgody.

6. Dane osobowe Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów ich przetwarzania, tj.:
a. w zakresie przeprowadzenia Konkursu – przez okres do czasu zakończenia konkursu, wręczenia nagród laureatom i publikacji wyników Konkursu lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym celu,
b. w zakresie realizacji prawnie uzasadnionych interesów Organizatora przez okres niezbędny do rozpatrzenia odwołania/ reklamacji, okres niezbędny do zabezpieczenia roszczeń Organizatora lub obrony przed roszczeniami,
c. w zakresie, w jakim Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych wyłącznie na podstawie zgody, mają oni prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
d. w zakresie wypełnienia ciążących na Organizatorze obowiązków wynikających z przepisów prawa przez okres 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje i postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione.
7. Podanie przez Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem uczestnictwa w Konkursie. Cofnięcie zgody oznaczać jednak będzie rezygnację z udziału w Konkursie.
8. Organizator nie będzie podejmować decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych.
9. Zgodnie z RODO Uczestnikom oraz ich przedstawicielom ustawowym przysługują prawa do:
a. uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, (art. 15 RODO),
b. sprostowania oraz uzupełnienia swoich danych osobowych (art. 16 RODO),
c. usunięcia swoich danych osobowych – prawo do bycia zapomnianym (art. 17 RODO),
d. żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
e. przenoszenia swoich danych do innego administratora (art. 20 RODO),
f. wniesienia w dowolnym momencie – z przyczyn związanych z ich szczególną sytuacją – sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Organizatora. W takim przypadku Organizator nie może przetwarzać danych osobowych Uczestników oraz ich przedstawicieli ustawowych, chyba że wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 21 ust. 1 RODO).
10. Uczestnikom oraz ich przedstawicielom ustawowym przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy uznają oni, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

§ 8
REKLAMACJE
1. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w trakcie trwania Konkursu lub po jego zakończeniu.
2. Reklamacje można zgłaszać drogą listową (listem poleconym) na adres Organizatora lub elektroniczną na adres: info@mazurskiemiody.pl z dopiskiem „Konkurs”.
3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty ich otrzymania.
4. Decyzja Organizatora w zakresie reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi pocztą elektroniczną lub listem poleconym wysłanym na adres wskazany w reklamacji.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez komisję reklamacyjną powołaną przez Organizatora.

§ 9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
6. Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Konkursu, a jego interpretacja należy do Organizatora.
7. Tekst Regulaminu Konkursu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.mazurskiemiody.pl w zakładce „Konkurs”.
8. Zarówno Uczestnicy Konkursu jak i Organizator będą dążyć do rozwiązywania wszelkich sporów powstałych na tle niniejszego Regulaminu w sposób ugodowy.
9. Do spraw nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i inne przepisy prawa polskiego.
10. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sądy polskie.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Informacja
o ewentualnej zmianie zamieszczona zostanie na stronie internetowej Organizatora pod adresem: www.mazurskiemiody.pl w zakładce „Konkurs”.

Skip to content